Skift til ny betalingsplatform i 2020

Da Onmondo A/S - GoMINIsite CMS er overgået til en ny betalingsplatform i juli 2020, er vi nødt til at bede alle virksomheder/foreninger om at opdatere de betalingskortoplysninger, der er tilknyttet deres hjemmeside.

OBS: Dette er også gældende selv om betalingskortet ikke er udløbet.

Betaling af abonnement sker først ved start af næste abonnementsperiode.

Man opdaterer betalingskortoplysningerne ved at logge ind som administrator på hjemmesiden (som man plejer). Følg derefter disse anvisninger:

  1. Klik på [Min konto]
  2. Klik på [Kreditkortdata]
  3. Klik på [Opdater]
  4. Gennemfør skiftet (+ tilknytning af dit kreditkort)

Opdaterer virksomheder/foreninger ikke deres betalingskortoplysninger, bliver hjemmesiden automatisk sat offline ved udløb af den allerede betalte periode, og efter 3 måneder vil den blive slettet fra vores server.

Er der spørgsmål til ovenstående, er man velkommen til at kontakte os via telefon 70 22 52 12.

De bedste hilsner

GoMINIsite Service

Onmondo A/S - GoMINIsite CMS

GoMINIsite CMS + Onmondo A/S
Strandlodsvej 6
2300 København S
Telefon: 70 22 52 12
CVR: 32775691
     
Onmondo A/S | Strandlodsvej 6 | 2300 København S | Tlf.: 70 22 52 12 | service@gominisite.dk